Det är dags för fredagsmys!

Shabba! Imorgon ska jag jag upp tidigt. Jag, mamma och Martin ska ner till Rösjön och bada Pompe. Men vi måste göra det innan allt folk kommer dit, så vi ska va där typ åtta :S Sommarlov? Jaja, det är ju bara en dag.
Efter det ska vi till Kvarnparksbadet (danderyd) för att fixa sommarkort och såklart bada! Vi ska äta lunch där också :) Och det ska ju bli ännu varmare imorgon än idag, så det blir säkert jättemysigt!
Jag och lillebror håller på att förbereda det lite genom att baka småkakor. Och alla ni som känner mig vet att jag älskar att baka (och för er som inte känner mig, nu vet ni det). Lite synd att det blev så sent bara... Nu ska degen ligga i kylen i en timma, så vi kommer vara klara runt halv tio.. :/ Men det blir nog bra till slut! :)
Nu ska vi kolla på film med mamma. Pusshej <3


Lämna ett spår!
Postat av: Nina

bästa reklamen ;D

2009-06-28 @ 19:56:31
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Ctina

sv: tack så jätte mycket! :D

2009-06-29 @ 13:48:29
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0