Fick gula tänder av min tandläkare, TAACK!

Sheena. Nu är jag tillbaka från tandläkarbesök nr2, och det smakar gran blandat med flour i min mun just nu :'( Fyfaasiken! Min tandläkare smetade på nån gul smörja på mina tänder som jag ska ha i ett halvår !!! Det är extra flour som jag tydligen behöver -.-Men ändå, det ser ut som gammal snorig majs som sitter fast i mina tänder!
Tandläkaren sa dessutom att jag inte får äta eller på 1,5 timma, för att geggan skulle stelna. Så min mun är hur torr som helst, och min mage kurrar som fan!
Men ska nog äta snart (a) Lite tidigare än hon sa, men skitsamma, hehe ;)
Vid halv eller så skulle Cecilia ringa och så ska vi göra något. Vi har inte träffats på väldigt länge, och så har vi typ bråkat massa den senaste tiden.. Men jag hoppas verkligen att det blir lite ändring på det :) <3
Jag börjar 9.20 i Skarpäng imorgon, eftersom det är fucking idrottsdag! Men jag tror inte jag orkar skriva på morgonen.. Sover hellre längre i så fall :D


Maludden 08, finaste tiden <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0