Vid den här tiden imorgon är jag i BARCELOOOONA!

Shaa :D Det blev ingen uppdatering igår, och jag är ledsen för det. Men det blir så ibland. Linnea och Emelie följde i alla fall med mig hem. Vi spelade singstar och så innan Emelie åkte hem. Då väntade jag och Linnea på att pappa skulle komma hem från nåt sent möte. Och sen blev det middag på Donken <3
Jag tror inget kan förstöra min dag idag! Den har varit nästintill perfekt. Och när jag säger nästintill menar jag att vår fysiklärare var tvungen att börja på nåt helt nutt sista lektionen innan sommarlovet. SMART! Vem kommer komma ihåg det efter sommaren liksom?? Men förutom det så kollade vi på Atonement på engelskan och så fikade vi och Erling sjöng för oss på musiken :D
Nu har jag i alla fall snart packat klart. Ska snart åka och handla tuggummi och skavsårsplåster. Men förutom det är jag nästan klar. Är sjukt taggad! Riktigt skönt att komma bort från det här vädret! ;O (hoppas att det blir bra väder där bara...) Systemkameran följer inte med, men tar med den lilla så det blir massa bilder på tisdag/onsdag.
Haha, juste. Måste bara kommentera en sak; De som inte följer med till Barca ska spinningcykla och köra bodypump imorgon XD Hahah, jag döör!


Emelie och Linnea; HUMOR! (poängen...)


Jag har mosat ner min kudde i en liten plastpåse så att den ska få plats i mitt handbagage :D

Tror inte att jag kommer skriva mer idag. Och planet landar 18.35 på Arlanda på tisdag, så vi får se om jag bloggar då. Ni får ha det så bra i alla fall <33
Tack för snyggaste headern och designen Linnea älsk <33

Lämna ett spår!
Postat av: M

Jag är inte taggad alls :S

Menmen.

Fin design :D

2009-06-04 @ 18:02:16
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Lenna

jag gör klart kodmallen när du är i barcelona <3 kommer sakna dej såååå mkt fattar du det? :'( åk inte :'( <3

2009-06-04 @ 18:15:57
Postat av: cecilia

vad fin design gumman! :) ha det så kul i barcelona <333

2009-06-04 @ 20:54:06
URL: http://ceclaans.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0