EARTH HOUR!

Halloj folks. Lördag idag, vilket innebar att man äntligen fick sova! Men såklart så vaknar man ju halv åtta och kan inte somna om -.- Sååå typiskt! Jag lovar, om det hade varit vardag så hade jag antagligen kunnat sova till 12. Men när det är helg så vaknar man alltid jättetidigt! Oavsätt hur sent man gick och la sig!
Idga har jag inte gjort speciellt mycket alls. Kollat på lite film, och så hjälpe jag pappa att mangla lakan.
Filippa och Pompe kom över en stund också. Och Filippa la sig mitt i en hög med rena kläder på min säng -.-



Ikväll är det earth hour, och jag har övertalat pappa att vi ska släcka allt och så nån/några timmar i alla fall. Så jag har laddat alla ljusstakar med värmeljus och laddat min iPod, så ikväll är det Twilight på miniskärm som gäller!




Imorgon är mina ofrivilla planer att vara med på lillebrors "kalas" på Cyber Town eller nåt sånt... Han ska ha kalaset med sin bästavän Gustav, och tydligen ska Gustavs två storebröder också vara med där. Så roligt för mig asså! Det var egentligen tänkt att My (min storasyster) skulle vara med också, men hon slapp för att hon skulle på nån träning! Svikare säger jag bara!
Efter det ska jag i alla fall till Linnea och komma på 4 åttor till våran dans till vårshowen.
Och på tal om vårshow så är det våruppvisning för Täby Gymnastikförenning den 9:e maj 11-12.30 i Tibble. Så boka in det och kom och kolla :)



xoxo / MJ <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0