Lång gudstjänst, besök i täbban och middag hos mamma

Gudstjänsten idag var väldigt lång. Eller den kändes väldigt lång för prästen pratade jättelångsamt.. :P
Ajaa, efter det gick jag till TBC och träffade Martin och pappa. Köpte present till mamma... Så jag ska tillbaka dit i veckan och köpa nåt till My. Och fråga efter väskan för jag hittade den inte ;O
Nu ska jag hem till mamma. Vi ska äta där idag, vilket innebär att jag ännu en gång kommer att missa One tree hill och Gossip Girl -.-'
Och mamma har utmanat mej på singstar. Så jag ska ta med det. Good luck mamma :) Du kommer behöva det, mohaha (aa)

xoxo / Mije <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0