Måndag v.11

Shoo :) Måndag idag.. Så tillbaka till skolan efter ännu en helg som har gått alldeles för fort -.-
Inget speciellt hände väl idag... Maten var väldigt stark, och vi har kommit på att dom antagligen kryddar skolmaten så att den ska hålla längre ;O Men nu ska jag sluta klaga. Den går faktiskt och äta, och den har blivit bättre!
Det är för övrigt en väldigt skön vecka. Så jag slipper bli lika sönderstressad som jag blev förra veckan :)
Vi har en inlämning (snart klar), en "större" läxa (klar), matteprov på fredag (ska träna lite grann bara...) och lite småläxor. Så det är ju väldans skönt!
Och jag ska på bio med mamma på söndag. Vi ska se Män Som Hatar Kvinnor. Den verkar jättebra, men jag har inte läst böckerna... Får väl göra det efter :P

xoxo / Mije <3

Lämna ett spår!
Postat av: M

vad gjorde ni på teatern?

2009-03-09 @ 19:44:52
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0