Mardröm och Blogg-Break

Inatt har jag bestämt mig för att sova! Jag har inte sovit på flera nätter nu av någon anledning som jag inte gillar.. Men natten till idag så drömde jag en riktigt äckligt läskig dröm som resulterade till att jag inte kunde sova!

Jag var på H&M i Täbban och kollade på väskor. Och helt plötsligt så kommer det nån man i 50-års åldern (Han såg ungefär exakt ut som Josef Fritzl) och säger åt mig att jag tyst ska gå med honom därifrån. Så han puttar med till utgången mot biblioteksgatan (baksidan av täby centrum). Jag fösöker skrika, men på det där sättet som bara finns i drömmar så kommer det ingen ljud när jag skriker.
Precis när vi har kommit utom synhåll för alla människor så vaknade jag.

Är det konstigt att jag inte kan sova när man drömmer en sån dröm? Varje gång jag blundade igen efter det så såg jag honom framför mig. Skaaabbb! Men jag hoppas att jag får sova inatt i alla fall.

Ajaa. Imorgon är det så att jag åker till mamma och sover där till fredag tror jag. Så det betyder att jag inte kommer blogga på ett par dagar.
Men ni får hitta på något annat kul att roa er med.
Det är nog dessutom bra att jag får komma bort från datan ett tag. Jag har ont i magen typ hela tiden (intresseklubben antecknar*) och mamma tror att jag håller på att få magkatarr pga all stress. Kul...?!
Jag tror faktiskt inte att det är många skolor som lyckas göra folk sjuka av alla läxor och prov. Bra jobbat TäbyFri!


Gammal bild

Hare bäst!
xoxo / Minna <3

Lämna ett spår!
Postat av: M

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, kommer sakna din blogg ju :(





Du glömde skriva om bloggsaken xd



ily<3

2009-03-30 @ 20:42:00
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0