Minna garvar, Sverige garvar. SKÅNE GARVAR!




Jag och lillebror Martin kollade på "Bobster". Man kan nog tycka att följande personer är lite smått blonda...

Programledaren: Vilken uppfinning gör attvi kan se genom väggar?
Liten unge1: Laseer!
Programledaren: Neej... Det var inte helt rätt..
Liten unge2: Åska?

Programledare: I vilket land är Eurovision Song Contest i år?
Pojke: Moskva
Programledare: Jaa, men i vilket land?
Pojke: Asien

Video på mig och lillebror. Eller... Jag är "hans armar" xD


Kalla oss gärna för omogna. Eller bara trötta människor :) <3



xoxo / Mije <3

Lämna ett spår!
Postat av: M

Haha, diggar er video xdxd

2009-03-27 @ 20:05:56
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0