Torsdag,

Jag gick inte på min träning idag eftersom mitt ena ben är dött -.-
Och imorrn är det fredag den trettonde -.- Så hoppas att det inte händer nåt, hm.. oväntat....
På kvällen ska jag på partaj, och jag åker till Linnea (Täbban) efter skolan, så det blir nog ingen bloggning då.

Som ni märker är jag inte direkt på bloggningshunör just för tillfället. Men jag är glad för Linneas skull...
Men nu ska jag lyssna på melodifestivalslåtar som jag har laddat ner. Och det är bara en enda som fastnar på min hjärna: IT'S MY LIIIIIFE !!! Kul lixom -.-

xoxo / Mije<3


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

ojjdå... mitt fel x) <3

2009-03-14 @ 09:52:13
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0