Lördag med update från igår

Jag kunde inte skriva igår när jag kom hem från Täbban för mitt tangentbord lackade ur ;S Men nu har jag fixat det i alla fall.
Vi fikade på Espresso House ofc, så jag kunde köpa älskade Chai Latte <33 Sen gick vi och kollade lite... Stötte på Niclas och Erik där också.
Och  jag köpte ett par mörka jeans-leggins på BikBok :) Och jag hittade den mest perfekta väskan! Så efter gudstjänsten imorgon ska jag tillbaka och köpa den. Och födelsedagspresent till mamma som fyller år på tisdag, och till My som fyller år nästa lördag.. Uuuschh, jag kommer bli paaank!
Nu ska jag tvinga pappa att sätta upp lite tavlor i mitt rum :D

Btw, lillebror gjorde 5 mål på sin handbollsmatch idag <333 *Stolt storasyster*

xoxo / Mije <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0