Våååffeldagen!

Hello guys :) Jag är riktigt happyface idag faktiskt! Kanske beror på att jag är nästan frisk och gick till skolan idag?! ;O
Dessutom är det våffeldagen ! Alla minifettisars (ink. mig) favoritdag :D (För övrigt sa Karro till mej idag att jag var en fet minimänniska..? Okeeeej, jamen tack då -.- )
Idag firade vi ju att Täby friskola fyllde 15år. Så det va några breakdansare som kom och skulle lära oss lite steg och sånt. Och det gick jääättebra. Jag lovar! *host*host*
Efter lunchen åkte jag, Linnea och Emelie till Emelie för att kolla efter en kille som Linnea hade sett på tåget i Emelie's brorsas skolkatalog. Lyd mitt råd Linnea; gå vidare!
Och sen var det alltså dags för allsång i kyrkan under ledning av Så Ska Det Låta's alldeles egna Putte Nelsson. Det va jättekul faktiskt (aa) Haha,
Och på bussen hem träffade jag Viktoria och Fanny. Det va ganska länge sen, så det va ju kul :) (Det är två tjejer som går på min gymnastik dårå..) 
Nu ska jag plugga engelska, lyssna på mjuuusik och sen äta våfflor såklart *BIG FETTO HEART*
Och halv sju ska jag på basträff med konfan. No offence om det är någon i min konfagrupp som läser det här. Men det går typ bara skumma människor där... -.- Dessutom slutar det 21.00 , vilket innebär att jag kommer missa början på Grey's anatomy ;O

xoxo / Mije <3

Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

jag tkr nog inte du ska utala dej i den frågan, iof inte ja heller men du fattar vad ja menar <3 ;)

2009-03-26 @ 16:30:12
URL: http://lenna.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0