Back to hell typ...

Shasha !

Söndag 1/11 idag. Och om precis två månader är det år 2010! :O Hallelujah! Det påminner mig också att det kanske är dags att börja handla julklappar snart.
Aja , imorgon är det skola igen. Vi har typ bara ett litet prov imorgon, men resten av veckan är rätt lugn. Skönt! Vi ska tydligen på bio på fredag också. Sånt gillar vi! :D
Kom på en grej. Jag vet inte om jag har skrivit om en grej...

Jag ska tävla 21/11 !!!

Bara KM i TGF men i alla fall. Det är faktiskt min första tävling :) Tror bara att jag ska tävla på matta, inte hopp. Kan lugnt säga att det går neråt för mig på hopp!
Hehe, jaja. Nu ska jag kolla på tv och njuta av sista frihets-dagen....

Lämna ett spår!
Postat av: Anna

Grattis ! <3333

Sa de i lördags om man ska tävla eller inte?? :)

2009-11-01 @ 20:33:08
URL: http://anissen.blogg.se/
Postat av: pems

och idag fyller jag 16 om 2 månader !! nu e ja glader (:

2009-11-02 @ 19:24:15

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0