Det är dags för FREDAGSMYYYYS!

Shasha !

Nu är jag hemma. Eller jag har varit hemma i typ en timma, men aja. Freedom writers var riktigt bra. Jag satt och grät typ hela filmen. Rörande typ... Och jag, Linnea och Emelie kom nästan sist in i biografen, så de enda lediga platserna var näst längst fram. HÄRLIGT! Men vi hade mycket plats i alla fall.. Vi var de enda som satt på den raden. Så vi låg ner :D Det var trevligt..
Nu sitter jag bara och chattar med lite folk på msn. Sen får vi se vad som händer.
Imorgon kommer jag behöva åka med pappa till lillebrors handbollscup vid typ halv 9 -.- För jag orkar inte åka själv till min träning (som börjar 11) och pappa skulle inte hinna hämta mig hemma och så...
Sen kanske jag ska färga håret :D Trevligt!

Dagens outfit!


Ouuf, ren spegel...

Lämna ett spår!
Postat av: Pöms!!

Det låter ju otrevligt :( (Egentligen skulle jag skriva nåt annat men kom inte på vad (: )

2009-11-06 @ 18:10:54

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0