FREDAGSMYS!

Hoola!

Fredag idag, och dagen sniglade sig verkligen fram... Det var för att inget kul hände. Men efter skolan så hängde Emelie och Linnea med hem. Vi köpte glass och julmust och sen kollade vi på Blades Of Glory. Haha, humor! Men nu har dom åkt hem :P
Pappa är inte hemma ikväll, så nu sitter jag och kollar på Skönheten och Odjuret och typ snjuter av ensamheten. Ska strax käka också...
Imoron är det äntligen tävlingsdax! Ohmygod, taggad som attan! :D Men lite nervös också... Det är ju min första tävling...
Men nu ska jag fortsätta kolla. Men jag uppdaterar om en stund, eftersom Anna ska lägga ut gårdagens bilder på hennes blogg snart :)

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0