Lördag; 51% lucky

Heeeej!

Jag var tvungen att gå upp halv 8 imorse, för att jag skulle med till Martins handbollscup. Kul på en lördag liksom! Men jag satt i alla fall och läste Om Jag Kunde Drömma och lyssnade på musik, så det var ju lite trevligt i alla fall...
På träningen började vi på tumblingen, och jag gjorde några halvsnygga handvolter. Nu är det bara att hoppas att jag får vara med och tävla...
Sen körde vi hopp, och jag sträckte en lårmuskel så det gör extremt ont när jag går. Inte kul.
Men nu ska jag och lillebror gå och se om vi hittar nåt till pappa till imorgon; Farsdag!


Lämna ett spår!
Postat av: M

Du har mer 'lucky today' än vad jag har xD

2009-11-07 @ 17:41:41
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0