Lördag; tävlade!

Aloha people!

Nu är jag hemma från tävlingen! Fyfasiken va kul det var! Det gick iofs inte så bra för oss över lag. Mattan var jättebra, men det var rätt mycket fall och missar på hoppet. Lite synd, men jag ska inte säga nåt eftersom jag inte ens tävlade på hopp-varven :P Jag tävlade bara på en handståendeserie på matta :)
Imorgon är det bio som gäller. Har längat typ ett år på att se uppföljaren till älskade Twilight! Jag ska iaf gå på New Moon med Emelie och Lenna. Och efter ska vi gå och käka nånstans. Det blir säkert trevligt :D
Men nu måste jag faktiskt plugga. Har massa grejer som ska vara klara nästa vecka + 2 prov.


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0