Måndag; 2 lektioner och nyfärgat hår

Shasha folket!

Vet ni? Idag när jag och Linnea gick till skolan såg vi en hund utan matte eller husse. Och den höll på att gå ut i vägen! Jag började typ gråta... Men man får verkligen hoppas på det bästa!
Vi hade i alla fall "föräldrar-kommer-och-pratar-om-sina-jobb-dag" idag. Eller det var typ 2 timmar på morgonen, så  vi missade franskan och so:n :D Haha, på tre skoldagar har vi haft 4 lektioner. Sånt gillar vi!
Efter skolan åkte jag till mamma och färgade håret. Det blev bra, lite mörkare än förut :)
Imorgon ska jag till mamma och sova där. Pappa ska typ till Sundsvall eller nåt annat place. Men mamma vet inte att jag kommer, så jag ska ringa henne nu!


Oj, väldigt bra bild på min nya hårfärg. NOT! Och mysig kvällsoutfit med pappas tröja :)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0