Onsdag; so-prov, redovisning och BAK!

Tjena !

Jag hade so-prov idag. Och jag vågar inte uttala mig om det... Hade svenskaredovisning (muntlig) om John Steinbeck. Tror att det gick ganska bra...
Musiken idag gick väldigt bra faktiskt - för en gångs skull! Först spelade jag Save Tonight (med Eagle Eyed Cherry) tills jag kunde den, sen spelade jag och Nanna Mer Jul. Jag gillar verkligen den låten! :)
Jag hann knappt hem innan jag drog iväg på öppet hus på dagy. När jag kom hem bakade jag chokladmuffins till julmarknaden. Blev precis klar... Så nu ska jag kolla på Grey's Anatomy.



Oj, jag sår helt sär ut på den där bilden.. Och den va helt suddig. Ajaa :P

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0