Sjuk pga skolan?

Hola!

Vet ni? Jag är sjuk (var inte i skolan idag). Eller jag mår bättre nu, men mådde jättedåligt igår och tidigare idag. Antagligen på grund av skolan skulle jag vilja påstå. Håller verkligen på att stressa ihjäl mig eller nåt.
Den här veckan ser ut såhär:

•Öppethus på Tibble gymnasium
•Öppethus på Åva gymnasium
•Öppethus på Danderydsgymnasium
•So-prov
•Svenska redovisning (imorrn - döda mig!!)
•Fysikprov
+ att vi ska baka till julmarknaden.

Jag tror att min skola vill döda oss. Det måste vara den enda anledningen.
Jag är i alla fall precis klar med min svenska redovisning som jag ska ha imorgon, om John Steinbeck.

Just det. Jag, Emelie och Linnea var ju på bio i söndags; New Moon. Ett ord: BÄST! Och snyggare skådisar får man leta efter (Taylor Lautner = *dreggel*dreggel*)
Jag sitter och kollar på New Moon nu, samtidigt somjag försöker plugga so. Det går väl sådär... Och snart är det Ugly Betty som gäller!


Lämna ett spår!
Postat av: ceeline@

NEW MOON :]<3

2009-11-28 @ 12:24:03
URL: http://celinegustafsson.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0