Start of week 49

Bonjour!

Måndag idag, och det har väl inte hänt så mycket. Jag hade matteprov, vilket gick åt helvete eftersom jag missade två lektioner i tisdags när jag var sjuk. Härligt...
Jag började med mitt bildarbete på bilden, men hann inte så långt eftersom jag och Emelie satt och lyssnade på musik, och så hjälpte jag faktiskt henne lite. Och Philip kastade papperbollar på oss, och sen "snärtade" han mig på läppen med en tygremsa. Det gjorde ont! :O
På slöjden fortsatte jag med min rosa barnklänning (nej - man fick inte välja vad man skulle göra!).
Nu pluggar jag franska, chattar med Victor, lyssnar på musik och facebookar. Trevlig kombi :)
Men nu ska jag äta. Får se om jag hinner blogga lite innan jag drar iväg till skolan. Jag börjar ju 9.05 imorgon :D Wiho!


Lämna ett spår!
Postat av: philip

det var kul!

2009-12-04 @ 17:52:40

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0