The very end of vecka 46

Aloha bloggen!

Jag kom på att jag bara har bloggat en gång den här veckan. Och jag har väl ingen dirkekt bra anledning för det. Jag har bara inte orkat.
Fick i alla fall underbara nyheter i onsdags på träningen - Jag ska vara med och tävla! Guud, jag är jättespänd. Det ska bli sjukt kul! Jag ska tävla på varv 1 och 3 på matta - handståendeserie (handstående nedrullning, hoppkullerbytta, chassé hjulning) och handvolter. Längtar som attan till lördag!
Träffade bästavännen i fredags. Vi tänkte hyra en film men vi kunde inte bestämma vilken x) Så det blev Bring It On hos mig, och sen Idol. Mys!
Igår på träningen skulle vi köra bord. Men jag vågade inte, utan körde grupperade frivolter och pikvolter på trampolinen istället. Det gick jättebra! Fattar inte varför det inte funkar på trampett...
Efter det var jag på gymnasiemässan på Täby Galopp. Det var rätt rörigt... Så det blir nog mer öppna hus för min del.
Imorgon åker jag till mamma efter skolan. Jag ska bo där till torsdag eftersom pappa ska åka bort. Det blir trevligt!
Men nu ska jag fortsätta med mitt bildarbete (som kommer bli skumt...), kolla på One Tree Hill och packa tills imorrn!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0