Torsdag

Godmorgon allihopa!

Eller okej, kanske inte morgon direkt. Men i alla fall...
Nu sitter jag i skolan och typ väntar på att jag ska börja (börjar halv 11). Har fysik och sen lunch - härligt!
Vet ni förresten vad som hände på träningen igår? Jag blev kickad från handvoltsvarvet på tävlingen. Det va för få som körde bra, så dom har kvar de tre bästa och bytte ut resten mot frivolter -.- Kul...
Idag ska jag till Byängen som vanligt. Men idag ska jag och Anna vara tränare själva för ingen av huvudtränarna kan komma :O Och jag säger bara en sak:

Jag + Anna + 20st. 4åringar = INTE BRA SLUT!!!

Men man får hoppas på det bästa typ...

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0