Måndag; Plugg och gamla bilder!

Bonjour!

Ännu en ny vecka har tagit sin start (ehh?). Ajaa, jag hade gärna haft lite mer helg. Det kommer bli rätt så stressigt den här veckan.. Men det blir nog bra. Är hur nervös som helst inför provträningen på onsdag. Tobbe (tränaren i UT) tror iaf att jag och Anna kommer funka bra i den gruppen. Men han kanske inte vet att jag inte kan göra frivolter ens..?
Emelie är sjuk nu. Det är antagligen jag som har smittat ner henne -.-
När jag kom hem idag satt jag i nästan 2 timmar i streck och pluggade Strindberg. Det kallar jag engagerad! Haha!
Nu ska jag och bästavännen träffas snart och plugga. Jag blir mycket mer motiverad när jag pluggar med någon, så det är jättebra!

Men vet ni ? Jag hittade just lite gamla bilder i kameran som jag inte lagt in än. Lite från min tjejmiddag, och det jag hade på mig på Linneas tjejmiddag. Så roa er nu :D


Outfit på min tjejmiddag


Hallon- och jordgubbsmoussetårta med fikon och kiwi, made by me :D


My girls <3 Från vänster: Linnea, Hanna, Anna, Emelie och Cecilia


Solosång när nästan alla hade åkt :D


Outfit på Linneas tjejmiddag


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

ÅÅÅÅÅ :D vi hade jätte kul dom dagarna :D <3

2009-09-21 @ 18:12:01

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0