Otroligt lycklig :D

Shashaa folket!

Det har varit lite väl dålig uppdatering de senaste dagarna känner jag... Men det har verkligen varit mycket med skola och träningar och så. Det blir lätt så på vardagar.
Men nu är det HELG! ÅÅhh, jag har längtat sen i söndags :D Nästa vecka är inte lika farlig har jag för mig.. Men då har jag annat än skolan som tar upp min tid. Jag och Anna ska nämligen provträna i UT-gruppen på onsdag (om jag kommer in kommer jag då träna onsdagar och lördagar). Ska dessutom gå på min "vanliga" träning på tisdag, och träna mina söta småglin på torsdag. Fullt upp med andra ord!
Jag håller på att bli frisk också! Äntligen skulle jag vilja säga! Har ju både haft influensa av något slag, och förkylning i snart 2 veckor. Inte kul.. Men det går i alla fall åt rätt håll! :)
Just nu sitter jag och försöker komma på hur man spelar farmville på facebook... Fattar inte speciellt mycket alls, haha! Någon som vill hjälpa mig lite?
Imorgon hade jag tänkt att fota lite faktiskt. Det var ju hur länge sen som helst jag gjorde det..

Tills dess får ni nöja er med några riktigt fult redigerade bilder som jag tog i somras!

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0