Shaking in my boots!

Hoooola!

Det hände något riktigt scary på bussen när jag skulle hem idag. Helt plötsligt började det lukta bränd plast och avgaser i hela bussen. Och det blev helt rökigt. Det var någon som ropade på chauffören, så han stannade och inspekterade hela bussen i typ 10min. Sen körde han iväg igen (eeeehhh??) Och så sa han i microfonen: "Det kan vara någon koppling som har gått, eller nån sladd som har lossnat. Men det är inget att oroa sig för. Om det börjar brinna så få inte panik!" Man ba neheeej ! Men du, lycka till med att inte på panik på en fullproppad buss som börjar brinna.
Den gjorde som tur var inte det. Inte innan jag hade gått av i alla fall :)
Jag har en hel del läxor som jag ska ta i tu med nu. Hade förresten varit skönt med en sovmorgon imorrn... Är trött som en liten strumpa -.-

Lämna ett spår!
Postat av: M

Jag visste inte att strumpor var trötta? xD

2009-09-01 @ 18:38:56
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0