Söndag!

Alohaaa!

Idag har jag varit riktigt duktig och suttit och pluggat Strindberg i flera timmar ute på balkongen. Så nu belönar jag mig själv genom Farmville!
Snart (om en timme) är det ju One Tree Hill - jag hoppas inte att någon missade att det var säsongsstart förra söndagen?? Och efter det är det Priviliged som gäller.
Det är lite rörig planering den här veckan, så  jag hoppas att vi inte får så mycket läxor...
Det kommer antagligen inte bli så mycket uppdatering i veckan heller som det ser ut just nu;

Måndag: STRINDBERGPLUGG! Och plugg med Cecilia <3
Tisdag: Mamma efter skolan eftersom pappa ska iväg. Träning 1,5 timmar.
Onsdag: Orientering halva dagen. Provträning för UT i 2 timmar.
Torsdag: STRINDBERGPLUGG! Träna småsötisarna i 2 timmar.
Fredag: Strindberg-referatskrivning (långt ord, hah) Jag kommer DÖÖÖ!
Lördag: Träning 2 timmar i Vallatorp med UT. Och plugga.
Söndag: SOOOOVA ! Och plugga till prov som vi har nästa vecka.

Lämna ett spår!
Postat av: M

vi har också referatskrivning. men jag var inte med när dom gick igenom det. så jag fattar ingenting xD

2009-09-20 @ 18:10:28
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Lenna

Hur hade du tänkt överleva den där veckan? :O <3

2009-09-20 @ 18:26:18

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0