Stressigt?

Hola people!

Vi hade två lektioner idag, det kallar jag soft på allvar! Haha :D Sista lektionen var nämligen inställd eftersom vi skulle ta skolfoto :O Hatar verkligen det! Är liksom allt annat än fotogenisk! Ajaa...
Nu måste jag i alla fall skynda mig. Ska dra till Vallabrink om max 40 minuter, och innan det måste jag packa (helst klart) till klassresan imorgon. Ruskigt skönt att jag blev frisk liksom. Annars hade jag blivit arg... (?)
Men nu måste jag packa. Kommer nog inte uppdatera mer till på söndag. (Kanske mobilbloggar?)
Alla får ha det bäst under tiden! <3

Lämna ett spår!
Postat av: cecilia

typ en av michis kompisar, men jag kan förklara sen. love you! <333333

2009-09-10 @ 18:15:48
URL: http://baraceclan.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0