Torsdag

Bonjouuuur :D <3

Idag har det varit en väldigt bra dag. Förutom att det har känts som om det var fredag hela dagen.. Lite smått störande när man väl kommer på att det är en hel dag kvar i skolan... :/
Men efter skolan åkte jag, Linnea, Anna och Ems till Täby C. Linnea åkte hem ganska fort, eftersom vi skulle köpa present till henne. Hon fyller ju 15 imorrn :D <333 Så då blir det lite party på kvällen :)
Resten av helgen då... På lördag ska jag vara på utbildningsdag i Vallatorp nästan hela dagen.. Tror att jag ska åka till mamma efter det och bo där ett tag? Pappa ska typ vara borta söndag-onsdag. Så blir det nog... :)
Nu ska jag göra lite läxor :O Ojoj, inte bra att jag inte är klar... Men det är inte så mycket i alla fall :)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0