Söndag; Bästa klassresan ever!

Heeej folket!

Har varit för död för att blogga tidigare idag (kom ju egentligen hem igår kväll) Har hostat&skrikit sönder min röst fullständigt, och jag har ont i hela kroppen. Blåmärkena på mina knän är allt annat än trevliga.
Men kan klart säga att det var den roligaste klassresan någonsin, och Boda Borg är något av det roligaste jag någonsin gjort! Min grupp (Jag, Charlotte, Anna och Julia) klarade massa med banor!
Igår var vi ute vid Boda Borgs camping. Vi gick på nån spökvind, och jag garanterar att jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Så jag och Linnea sprang typ ut därifrån gråtandes...
Bilder kommer nån annan dag. Jag tog inga eftersom min kamera är sönder. Så nån annan ska skicka till mig (a)


Lämna ett spår!
Postat av: cecilia

ingen aning.. vadårå? är inte direkt kompis med henne eller nåt, känner inte henne :S

2009-09-13 @ 22:07:47
URL: http://baraceclan.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0