End of vecka15!

Hej igen!

Dålig uppdatering den här veckan, men jag har verkligen fullt upp i skolan just nu! Och inget som är roligt att läsa om har hänt...
Igår jobbade jag och Anna som sagt på Täby pokalen (en gymnastiktävling i Tibble som TGF anordnar). Vi kom dit kvart i ett och åkte nån gång runt åtta. Snacka om att jag var slutkörd då! Vi skötte i alla fall musiken, och det kanske låter lätt, men de var ett rent helvete. Folk hade inte lämnat in musiken, andras skivor fungerade inte osv. Men det var ändå kul! Och så hade vi på oss riktigt heta, gula "FUNKIONÄR"-tishor :)
Idag var jag med mamma och köpte present till lillebror som fyller år på torsdag! Han kommer bli mycket glad :)
Nu ska jag gå och sätta mig i solen på balkongen och plugga historia och kemi - wohooo!
Men först; lite bilder från veckan!



Och sist; Min "Bara-vara-hemma-och-plugga-outfit":

Skrevs igår men publicerades inte. Vet ej varför...

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0