Gårdagen!

När jag och Cissan skulle baka igår hittade vi inte orginal-receptet på gnubullar. Så vi var tvugna att baka några liknande. Och dom blev inte riktigt lika goda...
Men det var i alla fall mycket roligt - som vanligt!
Det blev en heldag med bästavännen, för på kvällen bestämde vi oss för att ha en picknick. Så vi packade våra bullar, lite filtar och min bärbara dvd + Wild Child och sen satte vi oss på ett berg med mysig utsikt över Edsviken. Härligt!

Gegga!


Cissans underbara *host* bullar


Och mina underbara små saker


Det var varmt ute igår!


Sen råkade vi ha mjölkrig :D


Lillevännen på berget


Mysigaste idén vi haft på länge!


Finaste utsikten!


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0