Jag lever - knappt!

Tjenna!


Nu är jag tillbaka, och anledningen till den USLA uppdateringen senaste veckan är att vi hade fem prov i skolan - skämtar inte (två franska, so-prov, matteprov och kemiprov). Men jag missade kemiprovet för natten till fredag vaknade jag och hade sån migrän att jag trodde att mitt huvud skulle explodera :( Så jag var hemma i fredags.
Igår hände det väl inte så mycket. På eftermiddagen mådde jag lite bättre, och på kvällen kom lillebror över för att fira hans födelsedag (som var i torsdags). Vi åt cheescake som jag hade gjort och kollade på Upp. Jag gillar den filmen skarpt! ^^
Idag var Linnea här. Vi gjorde idrottsarbete och gjorde klar en stor matteuppgift som ska lämnas in i veckan. Och så spelade vi Star Wars Battlefront II i över en timme, men det tänker vi inte tala om för någon!
Imorgon ska jag åka till mamma och bo där till onsdag. Hon vet inte om det än, så jag kanske borde ringa..?
Jag är förresten riktigt förkyld, så bli inte rädda om ni ser mig imorgon. 
Men nu ska jag äta, och sen blir det Takning The Stage och Wipeout.
Update: Det blev ingen Taking The Stage eftersom det var nåt annat då... Så jag laddar upp massa gamla bilder på facebook istället :D

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0