Måndag; Plojfoto och tripp till Kista

Hej på er !

Idag var det första skoldagen efter påsken, vilket bara var deprimerande! Men det var ändå en ganska chill dag. Jag fick bl.a. tillbaka mina matteprov som vi gjorde innan lovet. Taluppfattningen behöver vi inte ta upp, och på själva provet (på rymdgeometri) fick jag bättre än jag trodde.
På vår bildlektion fick vi göra oss i ordning inför plojfotot. Vår klass hade temat "Cirkus" och alla var helt suveräna! Det var clowner, ballerinor, lejon, apor, dvärgar m.m.
Efter fotot drog jag och Linnea iväg till Kista centrum eftersom jag skulle prova ett par skor som jag älskar. Har grym beslutsångest på om jag ska köpa dom... Ett riktigt i-landsproblem!
Här kommer i alla fall några bilder på folk i klassen:


© Minna Jegenberg

Och för er som inte ser det är jag mimaren i randig tröja. Och kommentera inte att jag ser så otroligt glad ut på alla bider! -.-

Lämna ett spår!
Postat av: M

Linnea passar som clown. mohahaha >:] <3

2010-04-12 @ 21:01:00
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: Lenna

FACEEEEEBOOOOOOOOOOK ;) och köp skorna :D <33

2010-04-12 @ 22:11:26
URL: http://lenna.blogg.se/
Postat av: Lenna

hahahaha tildah ;) <3

2010-04-13 @ 19:24:17
URL: http://lenna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hjääälp jag blir rädd för mig själv som lejon, jag känner inte igen mig själv :O SCARRY

2010-04-15 @ 20:20:33

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0