Onsdag; Lång skoldag och sen träning.

Hejsan!

Idag var min längsta dag, vi började 8 och slutade fyra. Mys. Jag och Karro var fail på franskan, och på musiken sjöng jag för Anna. Jag har i princip inte sjungit för någon sen min musiklärare i femman sa till mig att jag inte sjunger bra. Trevligt...
Vi var bara 6 pers på träningen idag - det blir fan bara värre! Så det blev en superworkout idag med, vilket iofs är kul, men jag trodde att jag skulle dö.
Nu är min helg helt fullbokad dessutom:

Lördag: Plugga och jobba 6 timmar på tävlingen som TGF anordnar i Tibble.
Söndag: PLugga och träffa bästavän.

Det kanske inte låter så mycket, men med tanke på att vi har 3000 prov nästa vecka så kommer skolan att ta över min fritid ganska rejält de närmsta dagarna/veckan.
Nu ska jag i alla fall kolla på Grey's Anatomy och dricka vatten med massa isbitar i, bara för att jag gillar att äta upp isen :D

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0