Planer för lovet!

Om en stund ska jag ju träffa bästavän Cecilia som kommer hem från sin träning strax.
Vi ska träffas imorgon också. Då ska vi baka våra ökända Gnu-bullar! :D Jag kan garantera massa bilder då också!
Resten av lovet ser väl ut såhär:
På torsdag ska jag troligtvis ska till stan med mamma och lillebror.
På fredag ska vi äta i stan med mormor och morfar som kommer till Stockholm då. Mycket trevligt!
Lördagen skulle eventuellt tillbringas med Linnea, för hon är hos sin moster (tror jag) till på fredag.
Och sista dagen på lovet har jag inget planerat! :D


Gnubulle-bak 29/4 - 08 <3

Till Åsnan: Förlåt för bilden söt, jag kunde inte låta bli (a) men det är ändå knappt några som läser min blogg :D


Lämna ett spår!
Postat av: coola cecilia

gaaaah du vet att jag hatar den där bilden! :O det ser ut som om jag käkar den när jag inte gör det ^^ det kunde ha varit värre antar jag x) <333

2010-04-06 @ 23:01:34

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0