Skärtorsdagen!

Hej igen allihopa!

Jag vet att min uppdatering är pinsamt dålig - och jag ber om ursäkt för det. Men datan har som sagt inte varit sig själv den senaste tiden, men det borde vara fixat nu.
Den här veckan har gått väldigt fort, vilket är underbart. Och jag tror väl inte att det har hänt något kul som jag behöver ta upp...
Men i tisdags sov Linnea över här. Det var mycket trevligt!
Min träning igår gick inte bra alls. Det känns som både mina grupperade- och pikvolter bara blir sämre. Jag höll dessutom på att dö, eftersom vi bara var 6st där (gruppen är egentligen inte så liten, men många är redan bortresta...).
Idag slutade vi 12.50, och efter det åkte jag, Emelie och Linnea till täbban en sväng. Jag köpte en ögonfransböjare, en mascara och en smootie (Verry Berry<3) från min älsklingsställe Naked Juice Bar.
Vi tre möttes jag och Anna vid Byängen och tränade i timmar. Anna är min personliga tränare när det gäller mina volter. Det behövs! Bilder från det kommer i ett inlägg lite senare.
Nu ska jag fortsätta att kolla på Vampire Diaries!

Puss&Kram, Minna <3

Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0