Söndag; Sista lovdagen!

Tjenna!

Middagen med mormor och morfar var supertrevlig! Vi åt på Italiano och jag rekommenderar även denna restaurang varmt. Jag åt en mycket god pasta carbonara och en pannacotta till efterrätt :)
Igår mitt på dagen åkte jag till mamma och resten av dagen spenderades i princip framför Star Wars Battlefront med lillebror (Hej geeks!) och enligt honom suger jag inte på det lika mycket längre. Så jag antar att jag borde vara glad.
Idag åkte jag, mamma, lillrbror och lillebrors kompis till Täbban. Vi åt lunch och sen lämnade jag och mamma dom där eftersom de skulle se på bio. Resten av dagen har jag inte gjort något alls på. Planerat lite inför plojfotot som vi ska ta imorgon. Vår klass har temat "Cirkus" och jag ska vara en mimare. Så ni får se resultatet imorgon.
Rent allmänt orkar jag inte med skolan just nu. Men samtidigt ska det bli kul att gå dit imorgon igen. Det känns som om det var länge sen man träffade folk.
Nu ska jag kolla på Taking The Stage och sen ta ett långt skönt bad!

Lämna ett spår!
Postat av: korviis

2010-04-12 @ 17:51:20
URL: http://lidlkorv.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0