Tisdag; Är det äntligen vår??

Heej!

Gårdagen var för en gångs skull en ganska händelserik dag!
Det började med att jag fick en rejäl chock när jag vaknade - det var nog inte bara jag! - eftersom det snöade som sjutton ute. Så där trodde jag att min dag skulle fortsätta att vara värdelös. Men sen sa pappa att vi skulle åka till Sollentuna Centrum, och jag frågade om Linnea ville hänka. Jag hittade ett par söta örhängen och två hårband på Cubus, och Linnea köpte sudgummin. Sen åkte vi vidare till Stinsen, och där blev det två par leggins, och Linnea inskaffade ett par shorts som hon kanske inte vill ha... (?)
Vid femtiden åkte vi till mina kusiner. Det var mycket trevligt, eftersom man sällan träffar alla samtidigt för de bor inte hemma (de är rätt "gamla" - 22, 29 och 32). Det blev många trevliga (skumma!) konversationer och väldigt god mat!
Idag har det till skillnad från igår varit underbart väder! All snö från igår är som bortblåst! Har våren äntligen hittat till Stockholm??
Min dag har faktiskt tillbringats ute på balkongen i solen med min bärbara dvd och några trevliga filmer! Men jag har faktiskt gjort lite nyttiga saker idag: Städat lägenheten (dammsugit) och pluggat so!
Lite senare ikväll ska jag träffa bästavän. Hon har träning just nu, men vi ska träffas efter :)


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0