Tisdag; VÅR!

Hola!

Idag hade vi ännu ett underbart nationellt prov. I engelska den här gången... Men jag tror väl at det gick helt okej. Och på matten idag fattade jag inte så mycket.
Dansen var väldigt rolig dock! Vi repeterade lite danser som vi dansade i sjuan; shottis och polka, och sen dansade vi lite bugg och foxtrot.
Efter skolan var jag hos mamma ett tag. Jag satt ute i solen och myste, tills My bad mig steka pannkakor eftersom hon inte är bra på det.
När jag och pappa åkte därifrån sen, åkte vi förbi Edsviken - som har istäckt igår - och all is var borta! Dessutom såg vi massa tussilagos och lite blåsippor!
Nu ska jag duscha innan det är dags för Desperate Houswives! :D



Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0