Eclipse - igen.

Hej på er!

Det har nog aldrig varit så skönt att sova som det var igår! Jag somnade rätt tidigt, och sov 10 timmar i stället för 1 timma. Lite bättre tycker jag..
Idag ska jag och Linnea i alla fall gå på bio. Vi ska se Eclipse igen. Älskar den filmen, seriöst! <3 Och sen ska vi sova hos mig ikväll.
Imorgon ska vi träffa Mathilda i stan och så ska vi på Ung08 tillsammans. Det ska bli superkul! Jag har inte träffat Mathilda sen i början av sommarlovet heller. Efter det ska jag hem till mamma. Jag ska sova där till på lördag.
Och på torsdag kommer Anna hem från Malta! Så jag ska träffa henne på torsdag kväll. Det kommer bli awesome! :D
Men nu sa jag göra mig i ordning för min buss går om 1,5 timma.



Dagens bild får bli favorit-varulven Jacob Black (Taylor Lautner) bara för att han är så jävla het i Eclipse! :D <3


Lämna ett spår!
Postat av: Anna

Mindre an ett dygn kvar!

GUD VAD JAG SAKNAR DIG!! <3

2010-08-11 @ 23:58:15
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0