Fotografiska

Idag var jag och mamma inne i stan och kollade på utställningen på Fotografiska muséet (ligger vid Slussen). Det var en underbar utställning, och jag kan varmt rekommendera den till alla foto-intresserade människor som inte redan har varit där! Jag fick massa "tips" av bilderna, och ville bara hem och fota! Men när vi kom ut från muséet så spöregnade det. Och jag blir inte jättesugen på att ge mig ut i regnet ch fota just nu... Så det får bli en annan gång.
Imorgon blir det tältning med Linnea (dock på hennes baksida, men det gills!) och på måndag ska vi träffa Mathilda. Hon har nämligen precis kommit hem från USA där hon varit i tre (?) veckor. Det ska bli mycket trevligt att träffa henne igen! :D


Gammal, nyredigerad bild. Tagen av mig.

Lämna ett spår!
Postat av: M

wie :D

2010-08-07 @ 21:59:40
URL: http://awaay.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0