Gymnasiet imorgon!

Det känns helt overkligt att jag ska börja gymnasiet imorgon. Det var ju liksom bara några veckor sen jag kom till Enhagen första gången...
Jag är extremt nervös, samtidigt som det ska bli superkul! Och jag kommer ju faktiskt känna åtminstone en person. Jag och Anna ska träffas utanför skolan lite innan uppropet imorgon. Det är i alla fall tur...

I den här heta betongklumpen ska jag tillbringa tre år på teknik-linjen! :D


(Bild från google)

Lämna ett spår!
Postat av: M

det kommer gå toppen :D<3

2010-08-18 @ 21:06:28
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: LENNA

DET E FAN HELT SAJKAAAT ATT VI SMÅ SKA BÖRJA I GYMNASIET!!! men heey jag ska ju oxååå dääär :D:D:D <3<3

2010-08-18 @ 21:57:42

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0