Skola och träff med Anni!

Heeey!

Jag började kvart i tio idag, hade nån grej i aulan i 30min och sen lunch i två timmar. Efter det hade vi datakurs i 30min och sen gick jag till täbban och träffade Anna! Men innan det hann jag skämma ut mig för hela skolan genom att andra dagen låsa in skåpnyckeln i skåpet. Det var nog det mest pinsamma jag gjort under mitt snart 16-åriga liv! Men pappa hämtade extranyckel hemma och kom till min räddning :D
Jag och Anna spelade in massa videos, tog massa bilder och pratade om allt möjligt. Som vanligt underbart att träffa min lilla skit igen, eftersom vi inte ses lika ofta nu när vi inte tränar (sommar-uppehåll).


En av bilderna som Anna tog på mig :D<3

Lämna ett spår!
Postat av: Anna

sv: Skojar du eller XD Först friståendet och sen det här XD

2010-08-20 @ 23:30:32
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0