Vill ha mer sommarlov!

Har inte riktigt haft lust att blogga senaste dagarna, och min data är helt sär. Den stängs av typ 5 gånger innan man kan använda den. Hoppas verkligen att jag får en ny data i födelsedagspresent! (a) Fyller år om 20 dagar. Mycket trevligt! :D Dock hatar jag att fylla år så nära sommarlovet. Börjar i en ny skola 6 dagar innan liksom.. Inte lika trevligt.
Idag har jag, mamma och Martin varit på kvarnparksbadet. Det har ju varit underbart väder hela dagen, så man får ju passa på då! Simmade 12 längder också. Men sen blev jag för törstig, haha.
Imorgon om det är bra väder så cyklar jag antagligen över till mamma och så åker vi och badar igen.
Vid tre ska jag i alla fall till banken och fixa en grej. Och sen har jag optiker-tid vid fyra. Kommer förhoppningsvis få nya linser då! Har inte fått köpa några på nån månad pga. en pollenallergi som jag inte visste att jag hade och ett virus som jag hade för nåt halvår sen som tydligen inte var helt borta. Kul liksom... Men nu har jag tagit två olika ögondroppar i två veckor, så förhoppningsvis är allt bra nu!
Om exakt två veckor har jag gått min första dag i Åva. Jag måste säga att jag börar bli riktigt nervös. Man märker att det närmar sig! Beställde t.ex. en almanacka idag. Usch, deprimerande! Jag vill ha mer sommarlov!

Om ett par månader ser det ut såhär när man är ute. KUL!

Random bild från förra hösten.


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0