Tältning!

Jag vet att många tycker det är lite smått underhållande och otippat att Linnea och jag skulle tälva i natt, men jag tänkte bara meddela att vi faktiskt gjorde det! Även om jag höll på att dö i natt när det började låta utanför tältet. Det resulterade i att vi somnade vid fyra och vaknade vid fem. Jag har aldrig varit såhär trött. Jag håller på att dö, och mitt huvud dunkar.
Här är i alla fall ett bildbevis på tältet som var placerat på Linnea's studsmatta.



PS: Det här inlägget tog typ en kvart att skriva, när det i vanliga fall skulle tagit några minuter. Härligt att man kan fokusera... Jag säger bara att jag tänker SOVA när jag kommer hem!

Lämna ett spår!
Postat av: M

sv. haha :D<3 klart han är (aa)

2010-08-09 @ 19:42:07
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: M

sv. Men precis (x<3

Han är ju lik sin mamma och jag är också lik hans mamma. sååå ;D<3

2010-08-09 @ 20:09:33
URL: http://awaay.blogg.se/
Postat av: cecilia

sv: jaa det var riktigt härligt faktiskt :D

jag saknar dig MEST! :( <3333333

2010-08-09 @ 20:24:30

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0