TE10A

Tjenna!

Nu är första dagen i Åva avklarad! Är helt kär i skolan asså! Underbar! Och min klass verkar... kul? Nejmen folk är ganska osociala, men heey det är ju bara första dagen? Så förhoppningsvis blir det lite bättre redan imorrn.. (och jag vet att jag inte är världens mest sociala människa!)
Jag går i alla fall i TE10A nu (tillsammans med Anna, Ornella och Victor från Enhagen), mitt schema suger och maten är värre än HomeMade! Lovely! Men jag lägger upp en bild på schemat imorgon, orkar inte det nu :D Är helt slutkörd.. Skönt med helg efter typ fyra timmar i skolan imorgon igen.
Efter skolan imorgon så ska jag träffa Anna. Vi ska spela in lite fler videos som antagligen kommer upp i helgen eller så.
Men nu ska jag fixa lite grejer och sen ska jag faktiskt sova :D Det blev inte så mycket sömn inatt av naturliga skäl...


Lämna ett spår!
Postat av: Anna

sv: VI ÄGER!!! ♥

2010-08-20 @ 19:44:30
URL: http://anissen.blogg.se/

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0