Ung08 idag!

Hola!

Såg ju Eclipse igår. Det var riktigt awesome! Och det var några skumma människor som satt och åt taco från tacobar i bion. Hahah.
Om en timme går bussen som jag och Linnea ska ta mot danderyd. Vi ska möta Mathilda vid plattan och sen gå till Kungsträdgården. Vi ska på ung08 idag. Det ska bli mycket trevligt. Dock kommer det var sjukt med folk, speciellt eftersom det är fint väder ute.. Men det får man ta.
Sen när vi kommer hem ska jag cykla iväg till mamma. Ska bo där till på lördag ^^
Men nu ska jag försöka att inte se så fruktansvärt död ut :D

Ha en bra dag! <3

UPDATE: Mathilda hade inte sovit nåt så hon orkade inte gå...


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0