Regn.

Godmorgon!

Det var inte precis mysigt att vakna i morse och det första man hör är regnet som smattrar på räcket utanför fönstret, men det är ändå rätt mysigt med regn... Och det behövs ju!
Det är inte riktigt lika mysigt när man måste ut, vilket jag ska lite senare. Först ska jag till Täby Centrum och fixa lite grejer på banken snabbt, och sen möter jag Linnea där och så åker vi till henne. Jag ska nämligen sova där i natt. Vi skulle egentligen tälta, men med tanke på vädret så får vi nog skjuta upp det...
Nu ska jag duscha, och sen ska jag ringa Linnis.

Förresten, varför ska det alltid regna när vi planerar att göra något utomhus?? :S

Linnea på Skansen, smmaren 2009.


Lämna ett spår!
Postat av: Lenna

OCH VAD E DET DÄR FÖR BILD?! xD <3

2010-08-02 @ 12:02:10

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0