Skola + nytt träningsschema = UTBRÄND!

Heeey!

Det blir inte så mycket update nu när skolan har dragit igång på allvar, och även träningen. Kommer förutom skolan att träna 7,5h/vecka och vara tränare 2h/vecka. Det är kul och så, men jag har en slag känsla av att jag kommer bli utbränd. Speciellt eftersom jag slutar ~16.30 på både måndagar och onsdagar (två dagar som jag tränar på.) Men det blir nog bra.
Här är mitt träningsschema för hösten ^^

Måndagar 17.30-20 (i Vallatorpshallen)
Onsdagar 19-21 (i Bergtorp - där kommer vi träna fristående)
Lördagar 15-18 (i Vallatorp)
+ Torsdagar 17-19 - tränare (i Byängen)

Men det kommer bli kul! :D
En sak som inte är riktigt lika kul är att skolan verkligen har dragit igång på allvar nu! Har redan fått två läxor, efter en riktig dag i skolan. Mys.
Nu ska jag göra klart matteläxan.


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0