Fredag; Sista fysikprovet!

Bonjour!

Jag gick till skolan i onsdags trots att jag inte mådde så bra.. Vilket visade sig på idrotten (som jag var smart nog att vara med på) när jag höll på att kräkas pga hostattacker. Sen på kvällen var jag på min träning också. Så smart är jag. Det resulterade i att jag höll på att svimma, så pappa hämtade mig efter halva träningen.
Igår mådde jag i alla fall lite bättre. Efter skolan satte jag mig i bibblan och pluggade innan jag gick iväg till Byängen där jag är tränare på toorsdagar. Anna och jag tränade lite innan, och lite efter också. Det var några tjejer som satt kvar och tittade och applåderade åt oss. OM dom bara visste hur extremt dåliga vi var så.. Men det är alltid kul att känna lite uppskattning :)
Idag på svenskan hade vår lärare med sig cocacola, glass och kakor till oss :D Det var nämligen så att vi i onsdags gav henne en Jetset-klocka (som hon hade sagt att hon tyckte var så snygg) som vi samlade ihop och köpte. Hon började skaka och gråta för att hon blev så glad! :D <3
Idag hade vi vårt sista fysikprov i resten av 9an! Så jäkla skönt att ha det avklarat nu! Jag tror dessutom att det gick ganska bra för mig... Men jag ska inte säga nåt innan jag vet.
Jag ska inte gå på min träning imorgon har jag (pappa) bestämt. Det är nog bra eftersom jag fortfarande är riktigt förkyld.
Men nu ska jag och lillebror spela Shrek 2 :D

Puss&Kram, Minna <3


Lämna ett spår!

Kommentera här så blir jag glader :)

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post (publiceras inte):

Har du också en blogg kanske?:

Skriv häär:

Trackback
RSS 2.0